English    Deutsch

PRAGMA personální agentura s.r.o.

tř. Kosmonautů 989/8, Olomouc
Tel.: +420 587 433 412, +420 606 664 201
e-mail: olomouc@e-pragma.cz



Novinky
25.6.2019
Vývoj mezd v roce 2019 předčil očekávání
V současné době znanamenáváme výrazný nárůst mez u dělnických pozic. Zatím co v roce 2017 byla hodinová mzda 70-80 Kč/hod, je nyní na stejných pozicích až 150 Kč/hod....více»
 
25.6.2019
Nová poptávka po dělnících a operátorech výroby na Olomoucku
Před 14 dne jsme obdrželi novou poptávku od společnosti na Prostějovsku, která otevřela novou pracovní halu na výrobu automobilových komponentů. ...více»
 
25.6.2019
Potřebujeme 80 nových pracovníků do výroby
Hledáme až 80 nových pracovníků do výroby automobilových komponentů. Sledujte prosím naší inzerci na www.profesia.cz a a www.dobraprace.cz. Nabízíme skvělé pracovní podmínky. ...více»
 
25.6.2019
Rozšiřujeme nabídku pracovních míst i na technické, administrativní a manažerské pozice
Rozšiřujeme nabídku pracovních míst i na technické, administrativní a manažerské pozice. Sledujte naši inzerci na našich stránkách a na dalších inzertních portálech....více»
 
archiv novinek»

Volná místa - aktuální stav k 26. 9. 2019

Obory činnosti: Vyhledávání:
Všechny obory

zpět na volná místa | obor činnosti - Výroba

Detailní výpis inzerátu

Pro našeho klienta hledáme vhodného kandidáta na pozici: TECHNICKÝ ŘEDITEL - řízení technického útvaru

TECHNICKÝ ŘEDITEL - řízení technického útvaru

verze pro tisk
Ref. číslo:SV/A
Pracovní náplň:Náplň práce:  Odpovědnost za realizaci odborné péče o technické vybavení, dopravní prostředky, nemovitosti a infrastrukturu v rozsahu stanoveném finančním plánem společnosti  Odpovědnost za zásobování výrobní společnosti energetickými komoditami v souladu s požadavky zákonných předpisů a ve stanoveném množství  Zajišťování vnitropodnikové dopravy a péče o dopravní komunikace, zimní a letní údržbu vnitřního a vnějšího prostranství společnosti a komunikací  Odpovědnost za realizaci údržby v oblasti výrobní i nevýrobní sféry, dopravních prostředků, výrobních hal, infrastruktury, energetického hospodářství, vodního hospodářství včetně odstraňování havárií a poruch na zařízení  Odpovědnost za realizaci investičního rozvoje v oblasti energetických projektů společnosti  Odpovědnost za hospodárné využívání finančních, personálních i technických prostředků v souladu se stanoveným finančním plánem na svěřených úsecích  Navrhuje a realizuje úsporná opatření v oblastech energetického a vodního hospodářství, optimalizuje využití energetických zdrojů a surovin  Odpovídá za dodržování všech pravidel a zásad BOZP a PO  Řídí technický útvar s cílem hospodárného využití personálních, technických a finančních zdrojů a v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy společnosti  Jedná s dodavateli v oblasti technických, finančních a smluvních záležitostí  Sestavuje finanční plán v souladu s vnitřními předpisy a kontroluje dodržování  Organizuje realizaci oprav dle plánu, stanovení priorit, změn technického a finančního rozsahu  Navrhuje výběr dodavatelů služeb a náhradních dílů včetně návrhu na uzavření smluvního vztahu, servisních a nájemních smluv, včetně podkladové přípravy realizace výběrových řízení  Zpracovává technické a finanční analýzy, stanovuje závěry a doporučení  Zpracovává střednědobou, případně dlouhodobou strategii rozvoje svěřeného útvaru a podílí se na tvorbě strategie společnosti  Plní další úkoly dle pokynů nadřízeného zaměstnance v souvislosti s pracovním zařazením (prioritou je reorganizace procesů údržby s cílem snížení potřeb lidských zdrojů a ostatních finančních nákladů, v oblasti energetiky pak ve spolupráci s externími partnery navrhovat a realizovat opatření ke snížení spotřeb energií)
Požadujeme:Požadujeme: VŠ Praxe na obdobné pozici AJ na komunikativní úrovni Osobní předpoklady: systematičnost, důslednost, odpovědnost, samostatnost ŘP sk. B
Nabízíme:Nabízíme zázemí tradiční výrobní společnosti možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti odpovídající mzdové ohodnocení zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci týden dovolené navíc, závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění aj. příspěvek na dopravu odborné vzdělávání a rozvoj příspěvek na rekondice pružná pracovní doba V případě zájmu se budeme těšit na Váš životopis zaslaný na email valentova@e-pragma.cz nebo volejte na tel. +420 734 752 997
Máte-li zájem o tuto pozici, můžete se přihlásit do výběrového řízení »

Přihláška do výběrového řízení

Jste-li již zaregistrován(a) v naší personální databance, vyplňte prosím tuto přihlášku do výběrového řízení. Pokud ještě nejste registrován(a), vyplňte prosím registrační formulář.

Jméno: Bydliště:
Příjmení: Ulice, č.p.:
Telefon: Město:
E-mail: PSČ:
Poznámka:
Životopis: Pokud jste se k nám zaregistroval(a) již před delší dobou a/nebo v souvislosti s přihláškou do výběrového řízení považujete za vhodné nám doplnit své údaje, přiložte prosím svůj aktuální životopis (nejlépe ve Wordu):
Pokud nemáte svůj životopis nyní připraven, pošlete nám jej, prosím, co nejdříve na e-mail olomouc@e-pragma.cz (do předmětu napište „Aktualizace“).
U P O Z O R N Ě N Í : Následující text prosím uvádějte vždy společně s Vaším životopisem, jinak Vám nebudeme moci zprostředkovat zaměstnání.

Souhlasím, aby společnost PRAGMA personální agentura s.r.o. zpracovávala osobní údaje obsažené v mém profesním životopisu pro účely zprostředkování zaměstnání (ukládání v databázi, třídění, vyhledávání, předávání potenciálním zaměstnavatelům, uchovávání), v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání.

Potvrzuji, že jsem informován o svých právech přístupu, oprav a ochraně osobních údajů podle tohoto zákona.

Zákon 101/2000 Sb.
Přepište kontrolní kód:
© 2006-2019 PRAGMA | | Kontakt | Povolení MPSV | Mapa stránek | PRAGMA headhunting - executive search
odkazy