English    Deutsch

PRAGMA personální agentura s.r.o.

tř. Kosmonautů 989/8, Olomouc
Tel.: +420 587 433 412, +420 606 664 201
e-mail: olomouc@e-pragma.cz



Novinky
27.12.2017
Od nového roku nabízíme 150 nových atraktivních pracovních příležitostí
Naše agentura nabízí od nového roku až 150 nových pracovních příležitostí za atraktivních podmínek....více»
 
19.10.2017
7 rad, jak na pracovní pohovor.
Víte, jak úspěšně zvládnout výběrové řízení? Čtěte více....více»
 
22.5.2017
Stále hledáme pracovníky do výroby a navyšujeme mzdy
Navýšení mzdy dělníků ze 17000 Kč na 21000 Kč za normální pracovní dobu, došlo u všech našich dělníků....více»
 
13.2.2017
Naše personální agentura stále hledá nové pracovníky do strojírenství
Naše personální agentura stále hledá nové pracovníky do strojírenství. Jedná se hlavně o zámečníky, svářeče CO2 a operátory strojů. Již nyní cítíme výrazné tlaky na zvyšování mezd. I pracovníci naší...více»
 
archiv novinek»

Volná místa - aktuální stav k 12. 5. 2019

Obory činnosti: Vyhledávání:
Všechny obory

zpět na volná místa | obor činnosti - Výroba

Detailní výpis inzerátu

Pro našeho klienta hledáme vhodného kandidáta na pozici: TECHNICKÝ ŘEDITEL - řízení technického útvaru

TECHNICKÝ ŘEDITEL - řízení technického útvaru

verze pro tisk
Ref. číslo:SV/A
Pracovní náplň:Náplň práce:  Odpovědnost za realizaci odborné péče o technické vybavení, dopravní prostředky, nemovitosti a infrastrukturu v rozsahu stanoveném finančním plánem společnosti  Odpovědnost za zásobování výrobní společnosti energetickými komoditami v souladu s požadavky zákonných předpisů a ve stanoveném množství  Zajišťování vnitropodnikové dopravy a péče o dopravní komunikace, zimní a letní údržbu vnitřního a vnějšího prostranství společnosti a komunikací  Odpovědnost za realizaci údržby v oblasti výrobní i nevýrobní sféry, dopravních prostředků, výrobních hal, infrastruktury, energetického hospodářství, vodního hospodářství včetně odstraňování havárií a poruch na zařízení  Odpovědnost za realizaci investičního rozvoje v oblasti energetických projektů společnosti  Odpovědnost za hospodárné využívání finančních, personálních i technických prostředků v souladu se stanoveným finančním plánem na svěřených úsecích  Navrhuje a realizuje úsporná opatření v oblastech energetického a vodního hospodářství, optimalizuje využití energetických zdrojů a surovin  Odpovídá za dodržování všech pravidel a zásad BOZP a PO  Řídí technický útvar s cílem hospodárného využití personálních, technických a finančních zdrojů a v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy společnosti  Jedná s dodavateli v oblasti technických, finančních a smluvních záležitostí  Sestavuje finanční plán v souladu s vnitřními předpisy a kontroluje dodržování  Organizuje realizaci oprav dle plánu, stanovení priorit, změn technického a finančního rozsahu  Navrhuje výběr dodavatelů služeb a náhradních dílů včetně návrhu na uzavření smluvního vztahu, servisních a nájemních smluv, včetně podkladové přípravy realizace výběrových řízení  Zpracovává technické a finanční analýzy, stanovuje závěry a doporučení  Zpracovává střednědobou, případně dlouhodobou strategii rozvoje svěřeného útvaru a podílí se na tvorbě strategie společnosti  Plní další úkoly dle pokynů nadřízeného zaměstnance v souvislosti s pracovním zařazením (prioritou je reorganizace procesů údržby s cílem snížení potřeb lidských zdrojů a ostatních finančních nákladů, v oblasti energetiky pak ve spolupráci s externími partnery navrhovat a realizovat opatření ke snížení spotřeb energií)
Požadujeme:Požadujeme: VŠ Praxe na obdobné pozici AJ na komunikativní úrovni Osobní předpoklady: systematičnost, důslednost, odpovědnost, samostatnost ŘP sk. B
Nabízíme:Nabízíme zázemí tradiční výrobní společnosti možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti odpovídající mzdové ohodnocení zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci týden dovolené navíc, závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění aj. příspěvek na dopravu odborné vzdělávání a rozvoj příspěvek na rekondice pružná pracovní doba V případě zájmu se budeme těšit na Váš životopis zaslaný na email valentova@e-pragma.cz nebo volejte na tel. +420 734 752 997
Máte-li zájem o tuto pozici, můžete se přihlásit do výběrového řízení »

Přihláška do výběrového řízení

Jste-li již zaregistrován(a) v naší personální databance, vyplňte prosím tuto přihlášku do výběrového řízení. Pokud ještě nejste registrován(a), vyplňte prosím registrační formulář.

Jméno: Bydliště:
Příjmení: Ulice, č.p.:
Telefon: Město:
E-mail: PSČ:
Poznámka:
Životopis: Pokud jste se k nám zaregistroval(a) již před delší dobou a/nebo v souvislosti s přihláškou do výběrového řízení považujete za vhodné nám doplnit své údaje, přiložte prosím svůj aktuální životopis (nejlépe ve Wordu):
Pokud nemáte svůj životopis nyní připraven, pošlete nám jej, prosím, co nejdříve na e-mail olomouc@e-pragma.cz (do předmětu napište „Aktualizace“).
U P O Z O R N Ě N Í : Následující text prosím uvádějte vždy společně s Vaším životopisem, jinak Vám nebudeme moci zprostředkovat zaměstnání.

Souhlasím, aby společnost PRAGMA personální agentura s.r.o. zpracovávala osobní údaje obsažené v mém profesním životopisu pro účely zprostředkování zaměstnání (ukládání v databázi, třídění, vyhledávání, předávání potenciálním zaměstnavatelům, uchovávání), v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání.

Potvrzuji, že jsem informován o svých právech přístupu, oprav a ochraně osobních údajů podle tohoto zákona.

Zákon 101/2000 Sb.
Přepište kontrolní kód:
© 2006-2019 PRAGMA | | Kontakt | Povolení MPSV | Mapa stránek | PRAGMA headhunting - executive search
odkazy